ساکورا

ساکورا یعنی شکوفه های گیلاس

ساکورا

ساکورا یعنی شکوفه های گیلاس

ساکورا

نجات دهنده در گور خفته است...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

کمی آهسته تر لطفاً!

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ

به قول یکی از دوستانم "ما آدما همیشه عادت داریم جلوتر از زمان حرکت کنیم!"

واقعا درست میگه... وورکشاپ امروزی که رفتم فقط باعث شد ذهنم آشفته شه و خشم بیاد سراغم و هی خودم رو مقایسه کنم با افرادی که اونجا بودن و بگم وای من چقد بدبختم این مهارت رو بلد نیستم ... وای چه فاجعه بزرگی!... اینا چه انتظارایی دارن و من دارم چه درس های محض تئوری میخونم و میریزم تو مغز خودم...(شایدم ایراد از خودمه!)

منظورم اینه وقتی وسط درس خوندن مثلا پا میشی میری همچین جاهایی انتظار نداشته باش خوشحالِ خوشحال برگردی ، ممکنه ناخودآگاهت کلی مقایسه کنه خودشو با افراد دیگه...

دارم به این نتیجه هم میرسم کل زندگی تبدیل شده به یه "جنگ رقابت"... موقعی که درس میخونی بجنگ بهترین باشی  نکنه عقب بمونی از میدون رقابت... موقع کنکور... موقع کار و شغلی که پیدا می کنی... حتی بعضی ها از اینم مستاصل ترن و در زندگیشون دچار "چشم و هم چشمی" های خاله زنکی میشن... بابا یکم آرومتر... 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی